torstai 18. huhtikuuta 2013

Tähtipölyä

Minulla ei ole aiempaa kokemusta Barry M:n lakoista, mutta päädyin silti ostamaan tämän Silver Glitterin swatchien perusteella. Olimme vielä menossa kylpylään viikonloppuna, joten ajattelin sen olevan ihan sopiva testi kerrostetulle lakalle, kun yleensä ne kestävät minulla paremmin kuin ohuet lakkakerrokset. Kerrostettu siis China Glazen Liquid Leatherin päälle. Nämä näyttivät aivan tähtipölyltä!:3 Swatchit eivät kyllä tee oikeutta tälle ihanalla lakalle ikävä kyllä:/ Laskeskelin että lakasta löytyy ainakin kuutta erikokoista glitteriä.Seuraavat päivät päässä soikin sitten Samuli Edelmannin Tähtipölyä...
Lisään vielä postauksen loppuun kuvan miltäkynnet näyttivät parin päivän lillumisen jälkeen:D (Tämäkin oli Dutchmannin idea, ai että mä olen otettu aina kun hän osoittaa minkäännäköistä mielenkiintoa minun kynsihommiini:3)
Katsokaa muuten kynsinauhojani! Jeiii, ne on melkein hyvässä kunnossa!:3 Kyllä minä niitä maltoin jonkun aikaa hoitaa, mutta sitten ne lopulta näköjään parantuivat itsestään(:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttia, mutta muista hyvät tavat! Kiitos(: