torstai 6. helmikuuta 2014

Winter fairytale

Möyh. Sunnuntai-maanantai välisenä iltana yksi kynsi ratkesi ja tietty piti aloittaa operaatio sen korjaamiseksi. Ja koska alastomuus on ruma asia enkä jaksanut enää rakennekynsien korjuun jälkeen alkaa lakkaamaan, joten päräytinpä tehdä koristelut geeleillä.
Nice idea, fine result, mutta kerpele kun sitten alkuviikosta putkahti postilaatikkoon OPIn Gwen Stefani -kokoelma. Darn. Ja kun minä sielu verillä näitä koristeluja väkersin aamu kahteen asti sinä synkkänä yönä, ja jopa tökkäsin kerrankin timantinkin jopa, niin eipä kai pitäisi olla heti poistamassa.. mutkun mutkun... Noh, olen mä kiitettävän hyvin jaksanut kiusausta vastustaa, mutta huomenissa olisi ajatuksissa asia muuttaa. Ja sitä paitsi onhan nämä kynnet saaneet aika paljon kivaa palautetta.

Minulla kävi vähän mielessä, että mitäs tykkäisitte jos ensiviikolle järjestäisin itselleni sellaisin urakan että tekisin joka päivälle postauksen, ihan näin niin kuin ystävänpäivän kunniaksi? Tosin voi olla että juttua tulee myös kynnen vierestä.
(Ja enhän minä toki keksinyt tätä vain jotta saisin käyttöä niille muutamalle kokoelmiini eksyneille pinkeille lakoille,pois se minusta..)
Mä olen forever aloner, ihan hyvin voisin juhlistaa sitä synkkää ja masentavaa päivää näinkin.
Mutta kertokaapas mielipiteenne asiaan! Tehän te näitä mun horinoitani luette.

PS. Mulla on kerrottavaa vaikka ja mistä teille kuulkaas.. stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttia, mutta muista hyvät tavat! Kiitos(: